Se till att ditt företag syns när kunden är som mest köpbenägen.
Kronofogden Sundbyberg
Öppettider till Kronofogden Sundbyberg
Stängt nu
- Måndag 08:00-16:00
- Tisdag 08:00-16:00
- Onsdag 08:00-16:00
- Torsdag 08:00-16:00
- Fredag 08:00-16:00
- Lördag Stängt
- Söndag Stängt
Avvikande öppettider till Kronofogden på Esplanaden 1
- Detta företaget har inte angett några avvikande öppettider än.
Vill du annonsera här?
Vill du synas på Kronofogden i Sundbyberg? Registrera ditt Öppettider Marketplace-konto på sekunder och syns för hundratusentals potentiella kunder.
Är detta ditt företag?
Det är gratis att registrera ett medlemskap och du kan ta kontrollen över detta företaget med ett klick!
Recensioner av Kronofogden
Omdömen skrivs av kunder och ej av Öppettider.nu
Carin Lundgren
12 Mar 2022
Jag har bestridit Com Hem /Tele 2s krav på mig och skickat denna bestrida till er tillsammans med mottagningsbevis.
Jag skickade per post ungefär i mitten av december i fjol.
Innan dess ringde jag er och fick anstånd med min bedtridan av i första hand Com Hem/Tele2.
Orsaken till att jag begärde anstånd hos er berodde på att jag varit mycket sjuk i Corona samt att mitt konto i KIVRA inte fungerat sedan slutet av sommaren tillika mitt bank id.
Jag har väntat på ert svar men inte hört av er sedan jag erhöll anstånd hos er.
Dessvärre fick jag nyligen veta via telefonsamtal med en ny personal hos er att jag redan var utsedd till att betala den skuld som jag bestridit tydligt och klart och påvisat att jag inte var skyldig att betala motparten Com Hem/ Tele2.
Jag har skickat er min bestridan och tycker det är mycket märkligt att ni nyligen per telefon nekar till det. Men jag kan bevisa min ärlighet genom min boendestödjare som förhoppningsvis minns det. Jag är beredd att ta lögndetektortest som bevis på att jag skrivit och postat bestridan till er.
Jag begärde anstånd men fick inget slutdatum från er dvs när min bestridan och mottagningsbevis senast skulle vara inlämnat till er.
I slutet på förra veckan fick jag en ny skrivelse från er med krav på betalning. Denna skrivelse var inte daterad på kuvertet, men på själva skrivelsen daterad den 27 december i fjol. Denna skrivelse har tydligen först skickats till min gamla adress och sedan kommit tillbaka till er för att sedan skickas till min nuvarande adress.
Jag har inte anledning att betala Com Hem/Tele 2 som mycket tydligt framgår av min bestridan.
Jag tycker det verkar som om ni inte har koll på inlagor som skickas till er och inte heller vet vad era kollegor har givit anstånd till, jag tycker att ni ska skärpa er.
Jag har även tagit kontakt med Konsumentverket som tagit mig på allvar och anser att Com Hem/ Tele 2 har skyldighet att visa skriftligt bevis på sin seriositet. Jag ska även kontakta allmänna reklamationsnämnden för en anmälan.
Mvh
Carin Lundgren
Skidvägen 3, 7tr
129 49 Hägersten
Tfn 076-0280429
Carin Lundgren
12 Mar 2022
Jag har bestridit Com Hem /Tele 2s krav på mig och skickat denna bestrida till er tillsammans med mottagningsbevis.
Jag skickade per post ungefär i mitten av december i fjol.
Innan dess ringde jag er och fick anstånd med min bedtridan av i första hand Com Hem/Tele2.
Orsaken till att jag begärde anstånd hos er berodde på att jag varit mycket sjuk i Corona samt att mitt konto i KIVRA inte fungerat sedan slutet av sommaren tillika mitt bank id.
Jag har väntat på ert svar men inte hört av er sedan jag erhöll anstånd hos er.
Dessvärre fick jag nyligen veta via telefonsamtal med en ny personal hos er att jag redan var utsedd till att betala den skuld som jag bestridit tydligt och klart och påvisat att jag inte var skyldig att betala motparten Com Hem/ Tele2.
Jag har skickat er min bestridan och tycker det är mycket märkligt att ni nyligen per telefon nekar till det. Men jag kan bevisa min ärlighet genom min boendestödjare som förhoppningsvis minns det. Jag är beredd att ta lögndetektortest som bevis på att jag skrivit och postat bestridan till er.
Jag begärde anstånd men fick inget slutdatum från er dvs när min bestridan och mottagningsbevis senast skulle vara inlämnat till er.
I slutet på förra veckan fick jag en ny skrivelse från er med krav på betalning. Denna skrivelse var inte daterad på kuvertet, men på själva skrivelsen daterad den 27 december i fjol. Denna skrivelse har tydligen först skickats till min gamla adress och sedan kommit tillbaka till er för att sedan skickas till min nuvarande adress.
Jag har inte anledning att betala Com Hem/Tele 2 som mycket tydligt framgår av min bestridan.
Jag tycker det verkar som om ni inte har koll på inlagor som skickas till er och inte heller vet vad era kollegor har givit anstånd till, jag tycker att ni ska skärpa er.
Jag har även tagit kontakt med Konsumentverket som tagit mig på allvar och anser att Com Hem/ Tele 2 har skyldighet att visa skriftligt bevis på sin seriositet. Jag ska även kontakta allmänna reklamationsnämnden för en anmälan.
Mvh
Carin Lundgren
Skidvägen 3, 7tr
129 49 Hägersten
Tfn 076-0280429
Carin Lundgren
12 Mar 2022
Jag har bestridit Com Hem /Tele 2s krav på mig och skickat denna bestrida till er tillsammans med mottagningsbevis.
Jag skickade per post ungefär i mitten av december i fjol.
Innan dess ringde jag er och fick anstånd med min bedtridan av i första hand Com Hem/Tele2.
Orsaken till att jag begärde anstånd hos er berodde på att jag varit mycket sjuk i Corona samt att mitt konto i KIVRA inte fungerat sedan slutet av sommaren tillika mitt bank id.
Jag har väntat på ert svar men inte hört av er sedan jag erhöll anstånd hos er.
Dessvärre fick jag nyligen veta via telefonsamtal med en ny personal hos er att jag redan var utsedd till att betala den skuld som jag bestridit tydligt och klart och påvisat att jag inte var skyldig att betala motparten Com Hem/ Tele2.
Jag har skickat er min bestridan och tycker det är mycket märkligt att ni nyligen per telefon nekar till det. Men jag kan bevisa min ärlighet genom min boendestödjare som förhoppningsvis minns det. Jag är beredd att ta lögndetektortest som bevis på att jag skrivit och postat bestridan till er.
Jag begärde anstånd men fick inget slutdatum från er dvs när min bestridan och mottagningsbevis senast skulle vara inlämnat till er.
I slutet på förra veckan fick jag en ny skrivelse från er med krav på betalning. Denna skrivelse var inte daterad på kuvertet, men på själva skrivelsen daterad den 27 december i fjol. Denna skrivelse har tydligen först skickats till min gamla adress och sedan kommit tillbaka till er för att sedan skickas till min nuvarande adress.
Jag har inte anledning att betala Com Hem/Tele 2 som mycket tydligt framgår av min bestridan.
Jag tycker det verkar som om ni inte har koll på inlagor som skickas till er och inte heller vet vad era kollegor har givit anstånd till, jag tycker att ni ska skärpa er.
Jag har även tagit kontakt med Konsumentverket som tagit mig på allvar och anser att Com Hem/ Tele 2 har skyldighet att visa skriftligt bevis på sin seriositet. Jag ska även kontakta allmänna reklamationsnämnden för en anmälan.
Mvh
Carin Lundgren
Skidvägen 3, 7tr
129 49 Hägersten
Tfn 076-0280429
Carin Lundgren
12 Mar 2022
Jag har bestridit Com Hem /Tele 2s krav på mig och skickat denna bestrida till er tillsammans med mottagningsbevis.
Jag skickade per post ungefär i mitten av december i fjol.
Innan dess ringde jag er och fick anstånd med min bedtridan av i första hand Com Hem/Tele2.
Orsaken till att jag begärde anstånd hos er berodde på att jag varit mycket sjuk i Corona samt att mitt konto i KIVRA inte fungerat sedan slutet av sommaren tillika mitt bank id.
Jag har väntat på ert svar men inte hört av er sedan jag erhöll anstånd hos er.
Dessvärre fick jag nyligen veta via telefonsamtal med en ny personal hos er att jag redan var utsedd till att betala den skuld som jag bestridit tydligt och klart och påvisat att jag inte var skyldig att betala motparten Com Hem/ Tele2.
Jag har skickat er min bestridan och tycker det är mycket märkligt att ni nyligen per telefon nekar till det. Men jag kan bevisa min ärlighet genom min boendestödjare som förhoppningsvis minns det. Jag är beredd att ta lögndetektortest som bevis på att jag skrivit och postat bestridan till er.
Jag begärde anstånd men fick inget slutdatum från er dvs när min bestridan och mottagningsbevis senast skulle vara inlämnat till er.
I slutet på förra veckan fick jag en ny skrivelse från er med krav på betalning. Denna skrivelse var inte daterad på kuvertet, men på själva skrivelsen daterad den 27 december i fjol. Denna skrivelse har tydligen först skickats till min gamla adress och sedan kommit tillbaka till er för att sedan skickas till min nuvarande adress.
Jag har inte anledning att betala Com Hem/Tele 2 som mycket tydligt framgår av min bestridan.
Jag tycker det verkar som om ni inte har koll på inlagor som skickas till er och inte heller vet vad era kollegor har givit anstånd till, jag tycker att ni ska skärpa er.
Jag har även tagit kontakt med Konsumentverket som tagit mig på allvar och anser att Com Hem/ Tele 2 har skyldighet att visa skriftligt bevis på sin seriositet. Jag ska även kontakta allmänna reklamationsnämnden för en anmälan.
Mvh
Carin Lundgren
Skidvägen 3, 7tr
129 49 Hägersten
Tfn 076-0280429
Ghandi
21 Dec 2021
Jätte trevliga och underbara människor
Lämna ett omdöme om Kronofogden
Vill du annonsera på Öppettider.nu?